Kunstexploratie. Kort maar krachtig.

Dit schooljaar begon ik een nieuwe hobby, die ik jammer genoeg al heb moeten opzeggen door het vele werk voor school...
Maar ik heb toch de smaak te pakken gekregen.

Een van de twee opdrachten die we al hadden gedaan was werken met boetseerwas.
Je hoeft de was dus niet te smelten, je kan het gewoon kneden zoals klei. Het gaat wel iets moeizamer :-)

Hier zijn mijn twee resultaten.
Een hand en een vleugel op een tak.

Hand uit was
Hand in was
Vleermuisvleugel uit was
Vleermuisvleugel in was

Hier zijn ook even wat andere aanzichten van het hand.

Hand uit was                      Hand uit was

Ik had nog nooit met was gewerkt, ook niet met boetseerwas, maar ik vind het een superleuk materiaal om mee te werken! :-) En ik ga er zeker nog mee werken!

Reacties