donderdag 28 juni 2012

Vakantie!

En dan is nu... de vakantie gestart!
Neen, niet vandaag precies :-) Al enkele dagen geleden, maar vandaag wist ik mijn punten pas. Ik kon dus maar vanaf deze morgen om 8u weten of ik een examen in 2de zit moest doen.
En dat moet ik dus niet!! ^^ Ik heb geen enkel herexamen en zelfs geen enkel tekort.
Dat terwijl ik echt vreesde voor het vak pedagogiek... Maar blijkt dat ik nog een 13/20 heb gehaald! Hoe? Ik weet het niet!
Untitled
Morgen mogen we de afgelegde examens inkijken en feedback vragen. Dat ga ik dus zeker doen! Ja, ik ben er door... Maar ik weet toch graag hóé ik dat eigenlijk gedaan heb.
Ook bij andere vakken ga ik eens langs gaan. Het kan nooit kwaad :-)

Hopelijk moet ik niet te lang aanschuiven voor het afhalen van mijn werkjes voor beeld. (de meeste daarvan kan je zien onder het tabblad artistiek voor school)


Deze vakantie zullen er af en toe wel nieuwe berichtjes komen, vooral met recepten denk ik :-)
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...