vrijdag 13 april 2012

I AM-bag

Op Paasdag had I AM een actie op Facebook.
I AM postte een berichtje waarin stond dat er een foto op hun site stond met een paasei.
De bedoeling was dat je het zo snel mogelijk zocht, de link kopieerde en deze onder het berichtje zette.
Was je eerst, dan won je de tas.

Ik deed ook mee.
Eén keer was ik eerst, maar de link was onvolledig, dus ik had hem toch niet gewonnen.
Telkens had ik de tas nét niet.

Toen de wedstrijd gedaan was kreeg ik plots een melding op Facebook:
"I AM heeft je genoemd in een bericht"

Het bericht was:
Pechvogel van de dag: Aagje Van Damme
Gefeliciteerd, je wint een Raid Camouflage tas!

Wat was ik blij :-)
Het was de tas die ik nét niet gewonnen had door de onvolledige link.
En... Het was ook de enige van alle weggeschonken tassen die ik mooi vond :-)

Hier zijn enkele foto's van mij met de tas.
Alle foto's vind je hier.






Dus in het kort: 
DANKJEWEL!
:-)


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...