vrijdag 4 november 2011

Een kat die (hopelijk) door hoepels springt


Ik heb weer eens een raar idee gekregen: mijn kat trainen!

Gisteren keek ik naar 'must love cats', een programma op Animal Planet.
Daar kwam er een vrouw aan bod die een eigen kattenshow heeft.
Ze traint deze katten met een 'clicker'.
Ikzelf heb ook nog zo'n clicker thuis liggen van onze hond vroeger te trainen, dus ik dacht... Waarom niet?

Ik ben dan meteen aan het werk gegaan, heb een hoepel gemaakt van ijzerdraad en stof, heb de meubelen op mijn kamer anders geschikt, heb mini blokjes kaas versneden als snoepjes voor de kat en ik heb de camera opgesteld.
Dan was het tijd voor de eerste training...
Ik ben mijn 6 maand oude (of jonge) kitten Pippa gaan halen en hoe het toen ging, dat kan je hier zien:





Hopelijk blijf ik het volhouden om Pippa af en toe te trainen, zodat ze misschien hopelijk eens door de hoepel springt en niet stapt.

Zou het ooit lukken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...